ח"כ ביטון: "כהנא התעקש למנות נשים למועצות הדתיות – בכל מחיר"

מהדורת הבוקר 2 Comment on ח"כ ביטון: "כהנא התעקש למנות נשים למועצות הדתיות – בכל מחיר"

מנכ"ל ש"ס ח"כ חיים ביטון, בריאיון ל'קול חי': "רוב המינויים של מתן כהנא במועצות הדתיות – זה בניגוד לדעתם של ראשי הערים. בעבר, הייעוץ המשפטי עצרו את המינויים שלנו, היום הם הפכו לחותמת גומי של השר כהנא, למרות שמדובר במקורבים פוליטיים מ'הבית היהודי'. נמשיך בעתירות נגד המינויים הפסולים שלו"

צילום: יעקב כהן
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל ש"ס, ח"כ חיים ביטון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על סבב המינויים של השר כהנא במועצות הדתיות: "יש כרגע 10 עתירות בבתי משפט וכבר ארבעה צווי מניעה, אנחנו נמשיך עם זה אבל חשוב לדעת שכל מה שכהנא עושה זה חלק מתוכנית העבודה שלו – בכשרות, בגיור ובמועצות הדתית. המועצות הדתיות זה לא עניין של ג'ובים, זה אותם אנשים שאמונים על עיקרי הדת בעל עיר ועיר והרעיון שלו מלכתחילה היה לשנות את הדת פה במדינה".

ביטון טען כי "כהנא לחץ בכל דרך אפשרית על ראשי ערים: תנו לי שם של אישה שתעמוד בראשות המועצה ואמנה אותה, לא משנה מי היא. העיקר שתהיה אישה".

עוד אמר ביטון: "רוב המינויים של מתן כהנא במועצות הדתיות – זה בניגוד לדעתם של ראשי הערים. בעבר, הייעוץ המשפטי עצרו את המינויים שלנו, היום הם הפכו לחותמת גומי של השר כהנא, למרות שמדובר במקורבים פוליטיים מ'הבית היהודי'. נמשיך בעתירות נגד המינויים הפסולים שלו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כואב הלב – החזון איש תמיד חזה מראש הכל
    איזהו חכם הרואה את הנולד…